Този сайт използва „бисквитки“ (cookies).

Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Виж повече

Разбрах

Въпроси и отговори

Въпроси и отговори

Все още нямам диплома за завършено средно образование, мога ли да се запиша в курса?

Минималното входящо ниво за записване в курса е завършено средно образование или придобито право за явяване на зрелостен изпит.

Какви документи трябва да подготвя, след като се запиша?

След записване в курса по Графичен дизайн е необходимо да предоставите следните документи:

  • Попълнено и подписано заявление за записване в курса;
  • Копие от диплома за средно или висше образование;
  • Подписан един екземпляр от договор за обучение;
  • 3 броя снимки (паспортен формат);
  • Медицинско свидетелство от личния лекар удостоверяващ, че професията „Графичен дизайнер“ не е противопоказна за здравето на обучаемото лице.

Как мога да заплатя?

Таксата за курса по Графичен дизайн се заплаща на 4 вноски, като възможните платежни методи са:

  • по банков път (номер на сметка: IBAN: BG38UNCR70001522803453)
  • чрез системата на E-pay и Easy Pay.

Мога ли да получа фактура за плащането?

Да. За всяко получено плащане се издава фактура. Ако фактурата трябва да бъде издадена на юридическо лице, е необходимо да уведомите администрацията на центъра преди или след извършване на плащането и предоставите необходимите данни.

Искам да се запиша с брат/сестра/роднина/приятел, ще получа ли отстъпка?

Да, при записване за курса по Графичен дизайн в група ще получите отстъпка в размер на 10 % от таксата за курса.

Има ли отстъпки за студенти?

Не, курсът е с преференциална цена само за записване в групи.

Трябва ли е да имам собствен лаптоп и с какви параметри?

Да, това важи и за двете форми на обучение - присъствено и дистанционно. Компютърът трябва да има следните минимални характеристики:

  • Операционна система Windows 7 (или по-нова версия) или Mac OS X,
  • Минимум 4GB RAM памет и 8 GB свободна памет на твърдия диск.

Какъв софтуер ще ми е необходим за курса?

Курсистите преминават през обучение със софтуерните програми от пакета на Adobe. Необходими ще са Ви Adobe Photoshop, Adobe InDesign, Adobe Illustrator, Acrobat Professional, както и CorelDraw и Google Web Designer.

Заплащат ли се някакви допълнителни такси за софтуерните продукти ?

Не, допълнителни такси не се заплащат. ЦПО Мултитрейн няма ангажимент по снабдяването с нужните софтуерни продукти.

Налага се да прекъсна обучението си, възможно ли е да продължа след време?

Да, възможно е. При наличието на обстоятелства, налагащи прекъсване на обучението, е необходимо да се свържете с отдел администрация на „Мултитрейн“. Следва записване в новостартираща група, като в този случай се зачитат покрития от обучаемия материал, оценки на тестове и практически задания и брой платени вноски.

Има ли възможност за изграждане на портфолио по време на курса?

Курсът е доста обхватен и наситен, както с официални практически задачи за оценка, така и с множество задачи за самоподготовка, които заедно с работата Ви за Държавния изпит по практика гарантират, че след завършване на курса ще разполагате с достатъчно материали за изграждане на портфолио. Нашите преподаватели ще Ви консултират относно структурирането и начина за визуализация на вашето портфолио.

Има ли възможност за стаж/работа след завършване на курса?

Екипът на центъра си партнира с различни организации в областта на графичния дизайн (агенции за дигитален маркетинг, печатници, студиа и др.), като при заявен интерес от Ваша страна, се ангажираме да Ви информираме за постъпили предложения или запитвания от нашите партньори за стаж или работа.

Закъснявам с плащането на вноска, ще ми бъде ли спрян достъпа?

Вноските по таксата за курса по Графичен дизайн със съответните срокове са описани в договора при записване за участие в курса. Достъпът до платформата ще бъде спрян 30 дни след просрочване на вноската и липса на уведомяване за закъснение с вноската. При просрочване на срокове за плащане на вноска е необходимо да уведомите административен сътрудник на обучителния център.

За технически въпроси и работа с платформата може да се свържете с:
Лазар Иванов – Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

За административни въпроси може да се свържете с:
Силвия Пенева - Административен сътрудник, Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Вениана Петкова- Специалист Маркетинг и Реклама, Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.